مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

نیاز ( شهیار قنبری - زنده یاد فریدون فروغی )

شعر : نیاز ( نماز)
شاعر : شهیار قنبری
خواننده : فریدون فروغی


Image and video hosting by TinyPic

 

تن تو ظهر تابستونو به یادم میاره

رنگ چشای تو بارونو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره

قهرِ تو تلخی زندون رو به یادم میاره

 

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

از لبت دوست دارم شنیدنه



تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منه

تو مثل ِ خواب ِگل سرخی لطیفی مثل خواب

من همونم اگه بی تو باشم جون میکنه

تو مثل ِ وسوسهِ شکارِ یک شاپرکی

تو مثلِ شوقِ رها کردنِ یک باد بادکی

تو همیشه مثل یک قصه پر از حادثه ای

تو مثل شادی خواب کردن یک عروسکی

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

از لبت دوست دارم شنیدنه


تو قشنگی مثل شکلهایی که ابرها میسازند

گلهای اطلسی از دیدن تو رنگ میبازند

اگه مردهایِ تو قصه بدونند که اینجایی

برای بردن تو با اسب بالدار میتازند

 

من نیازم تو رو هر روز دیدنه

از لبت دوست دارم شنیدنه




نظرات 4 + ارسال نظر
محمد زارعی جمگردانی دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 14:07

بسیار خوب بابا باز به تو عشق است شهیار قنبری بزرگ

مارال چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 23:52 http://humtum.blogfa.com/

سلام
دوست عزیز ، شعر بسیار زیبایی بود ، لذت بردم
خوشحال میشم به منم سر بزنید

مهسا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:55

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه(درستش اینه)
در کل مطالبتون خیلی عالیه.ممنونم

ارتا سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 20:58

بازم از شعراش بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد