مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

سنگ قبر آرزو (نفرین)- هوشمند عقیلی

قبلا خیال می کردم این آهنگ رو ویگن خونده اما بکمک برادرم متوجه شدم خوانندش هوشمند عقیلیه. ولی هر کی خونده این آهنگو واقعاً صداش فوق العاده ست و صدای بسیار شبیه به ویگن داره. اگه بازم اشتباه می کنم بهم تذکر بدین. راستی تا یادم نرفته فک کنم اصل آهنگ برای آقای آرتـــوش باشه درسته که بسیار زیبا خوندن اما من با صدای هوشمند عقیلی بیشتر لذت می برم. اما راجع به شاعرش، شنیدم که خود آقای آرتوش بودند.

 


شعر: سنگ قبر آرزو (نفرین)

شاعر: آرتوش ؟؟؟

خواننده : هـــوشمند عقیـــلی


 پخش آنلاین و دانلود آهنگ با صدای هوشمند عقیلی


 

آسمان چشم او آینه کیست
                            آن که چون آینه با من روبرو بود


درد و نفرین درد و نفرین بر سفر باد
                          سرنوشت این جدایی دست او بود


آه.....................................

گریه مکن که سرنوشت
                       گر مرا از تو جدا کرد


عاقبت دلهای ما
                          با غم هم آشنا کرد
                                                      با غم هم آشنا کرد


چهره اش آینه کیست
                      آنکه با من روبرو بود


درد و نفرین بر سفر
                   این گناه از دست او بود
                                                این گناه از دست او بود


ای شکسته خاطر من

                     روزگارت شادمان باد


ای درخت پرگل من                      نو بهارت ارغوان باد


ای دلت خورشید خندان سینه تاریک من                       سنگ قبر آرزو بود
                                                                                                                 سنگ قبر آرزو بود



آنچه کردی با دل من                   قصهُ سنگ و سبو بود


من گلی پژمرده بودم           گر تو را صد رنگ و بو بود


ای دلت خورشید خندان سینه تاریک من                     سنگ قبر آرزو بود
                                                                                                                   سنگ قبر آرزو بود


ای شکسته خاطر من                روزگارت شادمان باد


ای درخت پرگل من                 نو بهارت ارغوان باد


ای دلت خورشید خندان سینه تاریک من                 سنگ قبر آرزو بود
                                                                                                       سنگ قبر آرزو بود
                                                                                                                                                      سنگ قبر آرزو بود
                                                                                                                                                                    سنگ قبر آرزو بود

نظرات 21 + ارسال نظر
سمیر یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 11:09 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

کردی به بند زلفت٬ای نازنین اسیرم

کردی رهایم در قفس٬تا بی نفس بمیرم

شبها به یادت تا سحر٬ گشته حرامم خواب ناز

از شوق دیدار رخت٬ ...............؟
............................
یا حق

محمد دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 19:07 http://bestlove2007.blogsky.com

سلام مجتبی جان
جه عجب آپیدی
خیلی منتظر بودم
ولی...............

... پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 03:15

ویگن سلطان جاز ایران بود نه پاپ الاغ جان!

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 23:32

سلام دوست عزیز شاعر این اهنگ پرویز وکیلی هست و متاسفانه هیچ دلیل و شاهدی هم برای اینکه ویگن هم این اهنگ رو خونده باشه پیدا نکردم البته هوشمند عقیلی و حمید خندان سیما هم این اهنگ رو خوندن . اگذذ لینکی پیزی در مورد اجرای ویگن از ایت اهنگ دارید ممنون میشم بزارید

محبوبه سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 22:34

asle in ahang ba sedaye artoosh khanadeye ghadimi khoonde shode ke age eshtebah nakanonam alan moghime london hastesh,va rastesh hanooz noskhei ba sedaye vigen dide nashode!

میلاد جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 11:06

واقعا متاسفم که اطلاعات غلط میدین این اهنگ رو فقط آرتوش خونده که در جوانی صدایی شبیه ویگن داشت و در پیری هم یک بار دیگه خونده...واقعا متاسفم ..لطفا اطلاعاتتون رو تصحیح کنید تا مردم درست بفهمن

مرضیه طهماسبی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 17:26

با تشکر از شما لازم به یادآوری است که ترانه فوق با صدای آرتوش خوانده شده است نه با صدای ویگن

محدثه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 19:18

salam mishe in ahango lotf konid baram befrestin

maryam سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 16:09

باسلام
لطفا" این آهنگ را در ایمیل اینجانب بفرستید با تشکر

G. پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:05

این آهنگ رو ویگن هم خونده و در آلبوم "کجاوه" بیرون داده. البته اسم اصلیش "نفرین بر غم" هست. اینم عکس روی آلبوم و لیست آهنگهای این آلبوم:

http://www.iransong.com/album/3847.htm

مهدی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:28

وبلاگ جالبی داری
لطفا به وبلاگ من هم سری بزن
http://sew.blogsky.com/

محسن بیگی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 00:35 http://shekanj.ir/

زیبا بود.
از مجله شعر و موسیقی ما هم دیدن کنید.

با سلام سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:56 http://alachikh.ir

اهنگ فوق ابتدا توسط ارتوش بدلیان خونده شد که چند سال بعد هوشمند عقیلی به قدری زیبا خوند که ارتوش دوباره همون اهنگو خوند تا کم نیاورده باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 00:26

اولین بار این آهنگ قبل از انقلاب توسط آرتوش خوانده شده ، سالها بعد هوشمند عقیلی باز خوانی میکنه و آرتوش هم برای اینکه به اسم هوشمند عقیلی در نره( البته به نظر من) دوباره اجرا میکنه که بسیار هم زیباست...

ناصر دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 01:32

دوست گرامی سلام.تبریک و تشکر منو بابت راه اندازی و به روز رسانی این وبلاگ بسیار ارزشمند پذیرا باشید.
من امشب 13/07/93 با وبلاگ شما آشنا شدم و ایکاش زودتر این آشنایی شکل میگرفت.
دوست گرامی،خواننده این ترانه زیبا زنده یاد ویگن هست و من تقریبا روزی یکی دو بار (بواسطه ی خاطره ی خاصی) این ترانه رو گوش میدم.
به امید موفقیت و شادکامی شما و همه ی ادب دوستان.

دوست جمعه 9 آبان 1393 ساعت 12:57

نام ترانه: نفرین (سنگ قبر آرزو)
خواننده اصلی: آرتوش بدلیان
آهنگساز: پرویز مقصدی
شعر: پرویز وکیلی

MiLaD چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 00:23

سلام عزیز.
رفیق ممنونم از اینکه این آهنگ دوست داشتنی رو برای دانلود گذاشتی.
البته اصل آهنگ توسط "آرتوش" خونده شده و ریتمش آهسته تره.
سپاس

MiLaD چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 00:23

سلام عزیز.
رفیق ممنونم از اینکه این آهنگ دوست داشتنی رو برای دانلود گذاشتی.
البته اصل آهنگ توسط "آرتوش" خونده شده و ریتمش آهسته تره.
سپاس

ژیلا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 10:37

آرتوش خونده

Mohamad یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 12:38

سلام اصل این آهنگو آقای آرتوش خونده

مبارک سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 10:29

من با این اهنگ گریه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد