مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

خسته( بیاد استاد مازیار)

شعر: خسته

شاعر

خواننده: شادروان استاد مازیار


چرا خوبان زود میمیرند؟!!!

امروز 1 تیر سالروز تولد مازیار ، تولد صدایی نو وتکرار نشدنی است  گرچه مازیار 11 ساله که از بین ما رفته اما صدای آن مرحوم جاوید و زنده خواهد بود.« شک نکنید من یک روز خواننده معروفی خواهم شد این جمله را سالها پیش در نیمه دوم دهه 40، عبدالرضا کیانینژاد ـ دانش آموز دبیرستانی در بابل ـ در جمع دوستانش گفته بود. چند روز بعد وقتی آشنای آهنگساز یکی از همین بچه ها، سراغ جوان لاغری را گرفت که جلوی دوچرخه دوستانش نشسته بوده و با صدای مبهوتکنندهای میخوانده، همه به اعتماد به نفس دوستشان ایمان آوردند.

دوستان در نهایت برای روح ارزشمند این استاد و انسان واقعه ای که در وطن غریبانه زندگی را بدرود گفت دعا کنید.

 


 

پخش آنلاین و دانلود آهنگ با صدای زنده یاد مازیار



من کیم یه خسته ام

خسته ای شکسته ام

دیگه بر خاک سیاه  ای خدا نشسته ام


یه درخت خشک و زخمی

زخمی از یه دشمنم

مثل بیدی توی بارون داره میلرزه تنم

میخزه توی رگام  زهر تلخ و تند مرگ

قصه سقوط من  قصه سقوط برگ

میسوزونه تنمو  زخم آتیشه سپید

خون خاکستریمو زیر پوستم میشه دید


من دیگه نه اون منم نام بی نشون منم

عکسی از گذشته ها جسم نیمه جون منم


من نمایی از یه نیستی

تو که هستی منو دریاب

من یه زخمی

ای که تو مرهم زخمی منو دریاب


بگیر این دست هایی رو که خون اون رفته به تاراج

برتره دست های تو از همه دستی منو دریاب

 

هر دری بسته شده به روی من

منه شکسته

ای که به خسته دلان درو نبستی منو دریاب

منو دریاب منو دریاب

ای همه خوبی منو دریاب

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام مجتبی عزیز

مطالب متعلق به مرحوم مازیاره وخوشحالم که توجه دارید وعزیزانی هستند که مازیار وعاشقانه دوست دارند ومن دست دوستانی مثل شما رو می بوسم یا حق

سلام
با یک پست آپم خوشحال میشم تشریف بیارید

سمیر جمعه 7 تیر 1387 ساعت 14:32 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دارم میرم اما بدون٬بی تو دلم غرق غمه

برای گفتن غمم٬هر چی که جمله هست کمه

دارم میرم اما یکی٬توی دلم داد میزنه

می گه که قلب تو هنوز٬ ...................!
...........................................
یاحق

donya یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 16:42 http://ghaeab.blogfa.com

سلام
دنبال متن ترانه ای از فرهاد مهراد می گشتم که وبلاگ شما رو پیدا کردم.راستش وب من درباره ی چند خواننده است .وقتی دیدم شما از مازیار کیانی نژاد نوشتید واقعا خوشحال شدم.چون دیگه کسی از نسل من استادمازیار رو نمی شناسه
وتا الان هیچ وبی رو ندیدم که به صورت رسمی واسه ایشون درست کرده باشند.امیدوارم پیروز وموفق باشید.سپاس

قلبهای اندوهگین یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 22:17 http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام خوبی ؟ خیلی خوشحالم که از استاد مازیار نوشتید میشه این اهنگی که الان نوشتی من کیم رو برای دانلود بزارید ممنون میشم

faty شنبه 4 دی 1389 ساعت 14:30

chera khode ahangesho vase download nazashtin be khoda do sale donbale in ahangam ba in ahang khatere daram mishe bezarish vase download?

niknam پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 15:02 http://matne-taraneh.blogfa.com

عاشق آهنگای مازیارم
مدتیه گوش می دم آهنگاشو
سلام
داداش وب من متن آهنگ های ستار هستش- اگه مایلی تبادل لینک کنیم به اسم وب لینکم کن و خبرشو بده تا لینکتون کنم- ممنون میشم
Matne-taraneh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد